Z głównego (poziomego) menu wybierz opcję Narzędzia następnie Konfiguracja konta.
W otwartym oknie klikamy na Czynności oraz Dodaj konfigurację konta pocztowego.
Wpisujemy Imię Nazwisko
Adres e-mail: imię.nazwisko@put.poznan.pl
Hasło: do eloginu
Klikamy kontynuuj
Następnym krokiem jest kliknięcie Konfiguracja zaawansowana
uzupełniamy ustawienia konfiguracji zaawansowanej
Nazwa Użytkownika Serwera poczty przychodzącej: imię.nazwisko@put.poznan.pl
Nazwa Użytkownika Serwera poczty wychodzącej: imię.nazwisko@put.poznan.pl
Po ustawieniu wszystkich opcji klikamy GOTOWE.
Konfiguracja powiadomień o przebywaniu poza biurem w serwisie zimbra
1. Logujemy się do naszej skrzynki pocztowej pod adresem elogin.put.poznan.pl 2. Jeśli posiadamy wybrany interfejs użytkownika typu „klasyczny”, w prawym górnym rogu wciskamy trójkącik przy naszej nazwie użytkownika i z listy wybieramy „Klient sieciowy „Modern”. Dowiedz się więcej…