W celu zarejestrowania urządzenia WiFi (drukarka, komputer stacjonarny, notebook, telefon) należy zalogować się do serwisu elogin.
Z menu po lewej stronie wybieramy Dostępne systemy.
następnie: eZasoby i z podmenu wybieramy: Moje urządzenia WiFi.
Kolejnym krokiem jest kliknięcie: Dodaj urządzenie.
Otwarty zostanie formularz Dodawanie nowego urządzenia sieci bezprzewodowej, w którym wypełniamy pola:
- Typ urządzenia (wybieramy z listy)
- Nazwa urządzenia
- Adres MAC (karty bezprzewodowej)
Zaznaczenie opcji Nadaj urządzeniu publiczny adres oznacza, że połączone z siecią eduroam urządzenie będzie miało dostęp do zasobów – tak jak komputer połączony z siecią kablową.
Zaznaczamy również czy urządzenie jest prywatne czy służbowe.
Po wypełnieniu formularza klikamy Zatwierdź. Otrzymamy wówczas informację o dodaniu urządzenia i pojawi się ono na liście naszych urządzeń.