Z głównego (poziomego) menu wybierz opcję Narzędzia następnie Opcje.
W nowo otwartym oknie przechodzimy do zakładki Zaawansowane a następnie Certyfikaty tak jak przedstawia to obrazek poniżej. Kolejnym krokiem jest kliknięcie Zarządzaj certyfikatami.
W otwartym oknie (Menadżer certyfikatów) przechodzimy do zakładki Osoby i klikamy Importuj.
Odszukujemy zapisany wcześniej certyfikat crt
zaznaczamy go i klikamy Otwórz następnie OK i OK certyfikat w tym momencie został dodany.
Konfiguracja powiadomień o przebywaniu poza biurem w serwisie zimbra
1. Logujemy się do naszej skrzynki pocztowej pod adresem elogin.put.poznan.pl 2. Jeśli posiadamy wybrany interfejs użytkownika typu „klasyczny”, w prawym górnym rogu wciskamy trójkącik przy naszej nazwie użytkownika i z listy wybieramy „Klient sieciowy „Modern”. Dowiedz się więcej…