W celu zgłoszenia problemu lub awarii należy zalogować się na stronie pomoc.put.poznan.pl.
Następnie klikamy przycisk Wyślij zgłoszenie.
Wybieramy kategorię jakiej dotyczy zgłoszenie i klikamy przycisk Next.
Podajemy Temat oraz opisujemy czego dotyczy zgłoszenie. Klikając przycisk Dodaj plik możemy umieścić w zgłoszeniu np. zdjęcie przedstawiające problem którego dotyczy zgłoszenie.
Po uzupełnieniu wymaganych pól klikamy przycisk Dalej w celu wysłania zgłoszenia. Na kolejnej stronie otrzymamy potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia.
Otrzymamy również mail potwierdzający zgłoszenie.
Nasze zgłoszenie można zobaczyć również na Liście zgłoszeń. W tym celu po zalogowaniu należy z menu wybrać Lista zgłoszeń.
Po kliknięciu w tytuł zgłoszenia uzyskamy więcej szczegółów oraz możliwość konwersacji z osobą zajmująca się naszym zgłoszeniem. Jak i również zmianę statusu np. na Zamknięte po rozwiązaniu problemu.
Wylogowanie z systemu następuje po naciśnięciu przycisku Wyloguj.