Podsekcje w eKursy umożliwiają dalszy podział zawartości każdej sekcji na mniejsze, tematyczne bloki, co ułatwia uporządkowanie materiałów (np. dzielenie jednego tematu na wykłady, ćwiczenia, testy) i zapewnia uczestnikom bardziej czytelną strukturę kursu. Poniższa instrukcja pokazuje, jak dodać podsekcje oraz jak nimi zarządzać.
1. Zaloguj się do platformy eKursy i przejdź do wybranego kursu. Następnie włącz tryb edycji klikając przełącznik „Tryb edycji” w prawym górnym rogu kursu.
2. W odpowiedniej sekcji kursu kliknij przycisk „Dodaj zawartość”.
3. Z wyświetlonego menu wybierz opcję „Podsekcja”.
4. Podsekcja zostanie dodana w wybranej sekcji. Kliknij ikonę ołówka przy nazwie podsekcji, aby wprowadzić własny tytuł, a następnie zatwierdź klawiszem „Enter”.
5. Aby zarządzać podsekcją (edytować, ukryć, przenieść, usunąć), kliknij ikonę z trzema kropkami po prawej stronie i wybierz odpowiednią opcję z menu kontekstowego.
6. Aby dodać aktywność lub zasób do podsekcji, kliknij przycisk „Dodaj aktywność lub zasób” w odpowiedniej podsekcji i wybierz element z listy.