Każdy mail z adresu „eakademik@put.poznan.pl” z tematem „eAkademik – Oczekująca ….” posiada w treści link umożliwiający podpisanie dokumentu.
Aby móc podpisać dokument należy kliknąć na link z maila.
Następnie należy przejść proces weryfikacji przez podanie nr PESEL jeśli jest się Polakiem lub typ dokumenty wraz jego numerem jeśli jest się obcokrajowcem.
Po poprawnej autoryzacji uzyskujemy możliwość do podpisania dokumentu.
Widok podzielony jest na dwie sekcje:
- Dokumenty wymagające podpisania
Jeśli dokument wymaga podpisu to system wyświetli przycisk Podpisz.
Pole Faktura VAT jest opcjonalne.
Przycisk Pobierz umożliwia pobranie dokumentu w formacie PDF. - Dokumenty podpisane
Dokumenty podpisane obustronnie będą możliwe do pobrania w formacie PDF.
Ostatnim krokiem do zrealizowania dokumentu (jeśli jest to Oświadczenie Rezerwacyjne) jest wpłacenie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 500 zł na indywidualny rachunek wykorzystywany TYLKO dla tego typu opłaty.
Jeśli wykonujesz przelew międzynarodowy wykorzystaj dodatkowe dane: