Każdy mail z adresu „eakademik@put.poznan.pl” z tematem „eAkademik – Oczekująca umowa” posiada w treści link umożliwiający podpisanie umowy.
Aby móc podpisać umowę należy kliknąć na link z maila.
Następnie należy przejść proces weryfikacji przez podanie nr PESEL jeśli jest się Polakiem lub typ dokumenty wraz jego numerem jeśli jest się obcokrajowcem.
Po poprawnej autoryzacji uzyskujemy możliwość do podpisania umowy.
Widok podzielony jest na dwie sekcje:
- Umowy wymagające podpisania
Jeśli umowa wymaga podpisu to system wyświetli przycisk Podpisz umowę.
Pole Faktura VAT jest opcjonalne.
Przycisk Pobierz umożliwia pobranie umowy w formacie PDF. - Umowy podpisane
Umowy podpisane obustronnie będą możliwe do pobrania w formacie PDF.
Po złożeniu prawidłowego podpisu system poinformuje takim komunikatem:
Ostatnim krokiem do zrealizowania umowy (jeśli jest to Umowa Warunkowa) jest wpłacenie opłaty rezerwacyjnej w wysokości 300 zł na indywidualny rachunek wykorzystywany TYLKO dla tego typu opłaty. Indywidualny rachunek bankowy znajduje się w treści umowy warunkowej.