UWAGA!!! Termin przyjazdu uzupełniają tylko osoby, które podpisały oświadczenie kwaterujące i wpłaciły opłatę rezerwacyjną.

Aby uzupełnić informacje o terminie przyjazdu należy zalogować się do panelu mieszkańca w systemie eAkademik:

  • jeśli jesteś studentem PP i posiadasz eKonto wykorzystaj ten link: https://eakademik.put.poznan.pl/#/panel
  • jeśli jesteś student innej uczelni wykorzystaj do zalogowania unikalny link otrzymany na podany adres email

Jeśli termin przyjazdu nie został podany to system wyświetli formularz do uzupełnienia daty.
Do wyboru są terminy przygotowane przez Administrację Domów Studenckich.
Termin przyjazdu podaje się tylko raz i nie ma możliwości jego zmiany.

https://instrukcje.put.poznan.pl/wp-content/uploads/2025/08/Zrzut-ekranu-z-2025-08-07-10-54-38.png

https://instrukcje.put.poznan.pl/wp-content/uploads/2025/08/Zrzut-ekranu-z-2025-08-07-10-38-32.png

Po poprawnym podaniu daty przyjazdu system poinformuje takim komunikatem:

https://instrukcje.put.poznan.pl/wp-content/uploads/2025/08/Zrzut-ekranu-z-2025-08-07-10-58-01.png

https://instrukcje.put.poznan.pl/wp-content/uploads/2025/08/Zrzut-ekranu-z-2025-08-07-11-08-48.png

Informacja o terminie przyjazdu będzie widoczna w panelu mieszkańca w prawym górnym rogu aż do momentu przyjazdu.

Kategorie: eAkademik

Translate »