Dodanie aplikacji w programie pocztowym Zimbra rozpoczynamy od zalogowania się do naszej skrzynki pocztowej poprzez stronę poczta.put.poznan.pl. Następnie przechodzimy do zakładki Właściwości (1), z bocznego menu po lewej stronie wybieramy Konta (2) i z sekcji Ustawienia konta głównego, znajdującej się po prawej stronie klikamy Dodaj kod aplikacji (3).
W nowo otwartym oknie wpisujemy nazwę aplikacji, dla której kod chcemy wygenerować, a następnie klikamy Dalej.
Kopiujemy wygenerowany kod.
Na iPadzie
W przypadku gdy mamy już skonfigurowany program pocztowy i uruchomiliśmy uwierzytelnianie dwuetapowe dla poczty pracowniczej.
Na iPadzie wchodzimy do Ustawień . Wybieramy Konta i hasła, a następnie klikamy na utworzone konto pocztowe – w naszym przypadku put.poznan.pl (2)
Aby otworzyć ustawienia konta, wybieramy Konto (3)
W nowo otwartym oknie w polu hasło wpisujemy kod dostępu aplikacji i potwierdzamy przyciskiem Gotowe.
Klient pocztowy został skonfigurowany.