Instrukcja opisuje sposób utworzenia konta Microsoft dla pracowników i studentów Politechniki Poznańskiej. Konto umożliwia dostęp do narzędzi, takich jak Microsoft Teams, OneDrive, Office 365.
1. Otwórz stronę: https://www.microsoft.com/pl-pl/education/products/office i kliknij przycisk „Rozpocznij”.
2. Wpisz swój adres e-mail w domenie uczelnianej i kliknij „Dalej”.
3. Zaznacz odpowiednią opcję: „Jestem nauczycielem” (dla pracowników) lub „Jestem uczniem” (dla studentów).
4. Podaj imię, nazwisko, kraj (Polska) i ustaw hasło. Następnie wprowadź kod weryfikacyjny otrzymany na adres w domenie uczelnianej. Następnie wciśnij „Dalej”.
5. Kliknij „Pomiń i przejdź do Office 365 dla instytucji edukacyjnych”.
6. Pojawi się komunikat potwierdzający utworzenie konta. Kliknij „Rozpocznij”, aby przejść dalej.
7. Po zalogowaniu uzyskasz dostęp do pełnego pakietu aplikacji Microsoft 365, w tym:
• Microsoft Teams – spotkania, czaty, współpraca online;
• Office 365 – edycja dokumentów w przeglądarce;
• OneDrive – dysk w chmurze do przechowywania plików.