1. Logujemy się do naszej skrzynki pocztowej pod adresem elogin.put.poznan.pl

2. Jeśli posiadamy wybrany interfejs użytkownika typu „klasyczny”, w prawym górnym rogu wciskamy trójkącik przy naszej nazwie użytkownika i z listy wybieramy „Klient sieciowy „Modern”.

3. W prawym górnym rogu klikamy na ikonę koła zębatego i z listy wybieramy „Ustawienia„.

4. Wyświetlony zostanie nowy ekran, przechodzimy na zakładkę „Poza biurem„.

5. Zaznaczamy „Włącz automatyczną odpowiedź w tych datach (włącznie)” i odznaczamy „Brak daty końcowej” (jeśli było zaznaczone).

6. Wprowadzamy daty oraz tekst jaki chcemy, aby był wysyłany do nadawcy pod naszą nieobecność. Jeśli chcemy, aby wysyłany tekst był taki sam dla nadawców z PP oraz poza PP, w polu „Zewnętrzni nadawcy” z rozwijanej listy wybieramy „Wyślij standardową automatyczną odpowiedź”.

Wprowadzone ustawienia zatwierdzamy wciskając przycisk „Zapisz” na dole ekranu.

Kategorie: Poczta

Translate »