W celu zgłoszenia problemu lub awarii należy zalogować się na stronie pomoc.put.poznan.pl.

Następnie klikamy przycisk Wyślij zgłoszenie.

Wybieramy kategorię jakiej dotyczy zgłoszenie i klikamy przycisk Next.

Podajemy Temat oraz opisujemy czego dotyczy zgłoszenie. Klikając przycisk Dodaj plik możemy umieścić w zgłoszeniu np. zdjęcie przedstawiające problem którego dotyczy zgłoszenie.

Po uzupełnieniu wymaganych pól klikamy przycisk Dalej w celu wysłania zgłoszenia. Na kolejnej stronie otrzymamy potwierdzenie zarejestrowania zgłoszenia.

Otrzymamy również mail potwierdzający zgłoszenie.

Nasze zgłoszenie można zobaczyć również na Liście zgłoszeń. W tym celu po zalogowaniu należy z menu wybrać Lista zgłoszeń.

Po kliknięciu w tytuł zgłoszenia uzyskamy więcej szczegółów oraz możliwość konwersacji z osobą zajmująca się naszym zgłoszeniem. Jak i również zmianę statusu np. na Zamknięte po rozwiązaniu problemu.

Wylogowanie z systemu następuje po naciśnięciu przycisku Wyloguj.

Translate »