Dodanie aplikacji w programie pocztowym Zimbra rozpoczynamy od zalogowania się do naszej skrzynki pocztowej poprzez stronę poczta.put.poznan.pl. Następnie przechodzimy do zakładki Właściwości (1), z bocznego menu po lewej stronie wybieramy Konta (2) i z sekcji Ustawienia konta głównego, znajdującej się po prawej stronie klikamy Dodaj kod aplikacji (3).

W nowo otwartym oknie wpisujemy nazwę aplikacji, dla której kod chcemy wygenerować, a następnie klikamy Dalej.

Kopiujemy wygenerowany kod.

Na iPadzie
W przypadku gdy mamy już skonfigurowany program pocztowy i uruchomiliśmy uwierzytelnianie dwuetapowe dla poczty pracowniczej.
Na iPadzie wchodzimy do Ustawień
. Wybieramy Konta i hasła, a następnie klikamy na utworzone konto pocztowe – w naszym przypadku put.poznan.pl (2)

Aby otworzyć ustawienia konta, wybieramy Konto (3)

W nowo otwartym oknie w polu hasło wpisujemy kod dostępu aplikacji i potwierdzamy przyciskiem Gotowe.

Klient pocztowy został skonfigurowany.