Z górnego menu w zakładce Narzędzia główne klikamy na Książka adresowa.
z listy kontaktów wybieramy osobę dla której wygenerowaliśmy wcześniej certyfikat.
Klikamy na nią prawym klawiszem myszki i wybieramy Właściwości.
W nowo otwartym oknie w zakładce Kontakt klikamy Certyfikat tak jak jest to przedstawione na poniższym obrazku.
Klikamy na Importuj wybieramy certyfikat (z rozszerzeniem cer) następnie Otwórz
zaimportowany certyfikat powinien pojawić się na liście tak jak przedstawia to poniższy obrazek.
Ostatnim krokiem jest kliknięcie Zapisz i zamknij.
Konfiguracja powiadomień o przebywaniu poza biurem w serwisie zimbra
1. Logujemy się do naszej skrzynki pocztowej pod adresem elogin.put.poznan.pl 2. Jeśli posiadamy wybrany interfejs użytkownika typu „klasyczny”, w prawym górnym rogu wciskamy trójkącik przy naszej nazwie użytkownika i z listy wybieramy „Klient sieciowy „Modern”. Dowiedz się więcej…