Kontakt : 61 6636111

Dodanie aplikacji w programie pocztowym Zimbra rozpoczynamy od zalogowania się do naszej skrzynki pocztowej poprzez stronę poczta.put.poznan.pl. Następnie przechodzimy do zakładki Właściwości (1), z bocznego menu po lewej stronie wybieramy Konta (2) i z sekcji Ustawienia konta głównego, znajdującej się po prawej stronie klikamy Dodaj kod aplikacji (3).

W nowo otwartym oknie wpisujemy nazwę aplikacji, dla której kod chcemy wygenerować, a następnie klikamy Dalej.

 

Kopiujemy wygenerowany kod.

 

Na Telefonie

W przypadku gdy mamy już skonfigurowany program pocztowy i uruchomiliśmy uwierzytelnianie dwuetapowe dla poczty pracowniczej.

Uruchamiamy aplikację klienta pocztowego zainstalowaną na telefonie (w naszym przypadku jest to systemowy program pocztowy firmy Samsung – Android 7.0)
Po uruchomieniu pojawi się okno z prośbą o podanie hasła. Wpisujemy tam Kod dostępu aplikacji i potwierdzamy przyciskiem OK.

Translate »