eMeeting – tworzenie podgrup
W celu utworzenia podgrup należy zalogować się do systemu eMeeting (https://instrukcje.put.poznan.pl/logowanie-tworzenie-pokoju/) następnie klikamy na trybik znajdujący się po lewej stronie przy liście uczestników.
Osoby ze statusem Moderatora spotkania mogą tworzyć podgrupy.
Z rozwiniętego menu wybieramy Utwórz podgrupy.
Zostanie otwarta nowa zakładka w przeglądarce w której konfigurujemy ile grup ma zostać utworzonych, jak długo maja trwać oraz kto ma zostać przydzielony do danej grupy.
- Liczba tworzonych podgrup (minimum 2)
- Czas jak długo ma istnieć podgrupa (po upływie czasu zostaje on zamknięty i wszystkie osoby trafiają do głównego pokoju)
- Lista uczestników znajdujących się w głównym pokoju
Aby przydzielić osobę do danej podgrupy należy ja przeciągnij i upuść w oknie danej podgrupy.
Po skonfigurowaniu podgrup należy kliknąć przycisk Utwórz. Podgrupy pojawią się w menu po lewej stronie.
Po kliknięciu na Podgrupy rozwija się menu, w którym możemy sprawdzić przynależność użytkowników do poszczególnych grup.
UWAGA: Osoby znajdujące się w różnych podgrupach nie słyszą się
Jeśli z jakiegoś powodu uczestnik zostanie rozłączony z podgrupą i nie będzie mógł do niej wrócić można go ponownie do niej dodać po przez kliknięcie ikony trybika a następnie zaproszenie do podgrupy.
Otwarte zostanie okno Zaproszenie do podgrupy.
Ponownie przydzielamy uczestnika do danej podgrupy po przez przeciągnij i upuść w oknie danej podgrupy. Osoby nieprzydzielone pozostają w głównym spotkaniu